خواص درمانی گرده گل

خواص درمانی گرده گل:

   

گرده گل علاوه بر اینکه در امر گرده افشانی گیاهان نقشی بسیار مهمی برعهده دارد باعث افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی و باغ داری نیز می گردد. با توجه با اینکه گرده گل غذای اصلی نوزادان و زنبوران بالغ را تشکیل می دهد در طب نیز بواسطه وجود ویتامین ها و هورمون ها کاربرد داشته و انرا برای مقاصد طبی و پیشگیری مورد استفاده قرار می دهند به طور یکه در طب عامیانه گرده به عنوان داروی هر درد شناخته شده است.

بدن انسان بیمار یا تحت فشارهای جسمی و روحی بیش از هر چیز ویتامین و مواد معدنی را به مصرف می رساند در نتیجه نیاز بیشتری به این مواد پیدا می کند این در حالی است که گرده برای جبران کمبود های غذا یی روزانه ما از قبیل ویتامین و مواد معدنی و پروتئین ها بسیار مناسب بوده و هنگام سوخت و ساز بدن مواد مورد نیاز را تامین می نماید.

این مسئله حائز اهمیت است که گرده بر خلاف دارو های شیمیایی اثرات مضر ندارد. زنبور داران هنگام جمع آوری گرده به این مسئله توجه دارند که فقط مواد طبیعی غیر مضر را جمع آوری می کننده در منابع داخلی و خارجی از گرده به عنوان یک محرک در بهبود وضعیت عمومی بدن ، درمان بیماری پروستات ، درمان ناتوانی های جنسی ، درمان الکلیسم مزمن، تنظیم حرکات روده ، کاهش فشار خون ، جلو گیری از پیری زودرس، درمان ورم روده بزرگ، معده ، کاهش تب ، درمان بیماری عصبی. درمان افسردگی، تنظیم فعالیت متابولیسم ، مؤثر و در نرم کردن پوست نام برده شده است.

همچنین در بهبود دوران نقاهت، ضعف پیری ، ضعف عصبی ، بی اشتهایی که اغلب علل فیزیکی یا روانی دارد، کاهش وزن ، بروز کمبود های مختلف، سوء تغذیه کودکان ء راشیتیسم ، تاخیر در رشد، رشد کند دندان ها، پیری زودرس،عفونت روده بوسیله باکتوریها یا سایر موجودات بیماری زا و ناراحتی ها و اختلالات در هضم غذا، سنگینی معده(گرده باعث سلامتی معده می شود) پیوست در تمام حالت های آن به این صورت که گرده در روده به تجزیه مواد مضر کمک می کند درمان اسهال یا اسهال خونی ، تنظیم سریع عملکرد روده ها، اعتیاد به الکل ، رگ های قلب وجریان خون ، انسداد شرایین و اثرات آن ، گردش نامنظم خون ، شکنندگی رگها، کم خونی ، امراض پوستی ، ریزش مو،دید کم چشم ها، شب کوری ، درمان در استخوان ها ، مفصل ها ، سوخت و ساز مواد در بدن و بیماری قند مؤثر می باشد.

درگاه بانک ملت

نماد اعتماد

آماربازدید

5509329
امروز
دیروز
ایت هفته
هفته گذشته
این ماه
ماه کذشته
کل بازدید
420
202
2936
5493951
17712
0
5509329
Your IP: 3.17.28.48
2024-04-16 17:57

پرداخت

شرح:
مبلغ:

محصولات

لطفا محصول مورد نظر خود را از ليست انتخاب نماييد

مبلغ: (ريال)

Responsive Free Joomla template by L.THEME
جوملا فارسی